onsdag den 24. august 2011

Just another girl

Tjae, hvorfor ikke? Mange andre har en blog, og nu vil jeg også prøve.
Jeg er 15 år og render rundt med en masse tanker - hvorfor ikke dele dem?

Jeg er lige begyndt at se en serie, som hedder Awkward (anbefales helt klart!), og den er bare fantastisk. Den handler om en pige, som hedder Jenna. Hun er helt usynlig på skolen, indtil at hun falder og slår sig, så det ligner et mislykket selvmordsforsøg. Ingen tror på, at det bare var en ulykke. Hun har en blog, som hedder Invisible Girl, da hun føler sig usynlig.

Den følelse kender jeg alt for godt. Hun ender med at lave sin blogtittel om, da hun ikke føler sig usynlig mere.
Vil vi ikke alle gerne være synlige på en eller anden måde? Jeg vil i hvert fald gerne, men hvordan ændrer man den opfattelse ens forældre, venner og familie har af en selv? Jeg prøver - men det er svært!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar